2011-04-03 Dressyr allsvenskan Omg 1 Div 3.


Första Klassen L:C2 :
Tjavs kändes ganska spänd men slappnade av lite mer efter en stund, när vi kom in på banan blev han väldigt spänd först men det hann bli bättre innan jag startade. Han gick förbi kortsidan där domaren satt och var jätteduktig!
Programmet gick bra, det var jämnt och lagom tempo, galoppfattningarna och avbrotten var helt okej. Jag är jättenöjd över ritten!
Vi slutade på 4:e placering med 68.93%. :D
.
Andra klassen L:C1 Allsvenskan individuellt och lag:
Den här klassen kändes han mer avslappnad fast tyvärr mycket segare, det gjorde att vi tappade lite takt men det kändes ändå väldigt bra!
Jag fick en blackout mitt i programmet och kom inte på vart jag skulle, fan vad arg jag var! Men jag chansade iaf och såklart fel! alltså blev det -2 poäng som gjorde större skillnad än man kan tro i resultatet.
Förutom att jag vill döda mig själv för felridningen så kändes det väldigt bra! :)
Slutade på 66.30% och en 6:e placering, laget slutade även på en 3:e placering!! Vi är grymma tjejer!
Med tanke på att ingen av oss har ridit hästarna vi tävlade i mer än 3 veckor så är jag hur nöjd som helst! Blir lite extra stolt när det är så!
Vi hade dock kommit tvåa om min felridning inte hade funnits! då laget som kom 2:a hade knappt ett poäng över oss!
.
.
Mina priser:
-Knoppkit (Svarta snoddarman kam, någon gel för manen som gör et lättare att knoppa) Första klassen
Myshink (bigpack ostbågarfilt, flytande dusch tvålljus som luktar jordgubbe) Andra klassen individuellt
-Svarta lindor, Andra klassen lag
- + Rosett oh placket i alla 3 placeringar.
:D
Foto : Nina Gibbemark
Skänkeln åker bak bajs mycket i den där sadeln ;O
Kommer kanske lägga upp fler bilder senare! :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Fyfan va fin häst! Helt underbar :D

2011-04-04 @ 10:22:16
URL: http://juliaairaksinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0