Lite om min dag! :)

Hejhejhejhej... Haft en bra dag? Min började bra men gick neråt, lite/väldigt jobbigt sådär!
Åkte till stallet en stund efter skolan och kollade på hopp clinicen för Helena Jonsson, kände att den var lite för grundläggande, alltså det är jättebra med att lyssna på grunderna men jag kände att jag kunde allt utantill redan så jag och mamma åkte hem innan den var slut för jag var tvungen att plugga matte, tråkig prioritering! Om jag inte hade haft matten hade jag självklart stannat, för jag tycker bara det är bra att få nöta in allt i hjärnan, även sånt man redan kan helt! :)
I morgon har jag sovmorgon till 10 mycket mysigt måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: Annelie

SV AA taack x) Jo på framhoppningen så gick det ganska bra :P

2011-04-07 @ 08:54:56
URL: http://deannife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0