2011-04-26 Tachino + jobb

Igår kväll red jag tjavs och det gick galet bra! Han var hur fin som helst redan från början ända till slutet. Han gick helt ärligt fram till handen, var helt lösgjord, lyssnade på vad jag sa, var väldiugt stadig i formen och ah, allt kändes väldigt bra!
Först red vi mycket serpentiner för att lösgöra hästarna och sen övade vi på galoppfattningar och de flesta fattningarna blev jättebra och en del övergångar till trav också! På slutet gjorde vi några ökadetrav/mellantrav och för att vara han blev dem riktigt bra!
Jag är verkligen jättenöjd med lektionen, känns som jag har hittat han bra nu!
-
Efter jag hade ridit jobbad ejag hela kvällen, allt flöt på bra och jag hade sällskap av Erika och Julia, jätte mysigt och fett flummigt! haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha xD ja väldigt flummigt =D<3 Fri skritt! haha xD<3

2011-04-27 @ 20:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0