2011-01-04

Idag hade vi markarbete och jag red Moonshine. Framridningen gick helt okej, hon blir lite döv för skänkeln i skritten tycker jag men annars gick det rätt bra.
Sen hade vi ett litet hinder vid varje vändningspunkt på en utav volterna, alltså 4 hinder.
Galoppen är vår icke starka sida, Moonshine är svag där, hon orkar inte samla upp sig, vilket gör det mycket svårt. Man måste ha oändligt mycket ben, det är jättesvårt och jobbigt!
Jag ställer lätt för höga krav på mig själv och blir jätte iriiterad om jag missyckas, det var just det jag gjorde i början av övningen men sen bestämde jag mig för att skärpa till mig och då kändes det mycket bättre! Så jag är nöjd med lektionen! Jag kom på mig själv med att ha för höga krav och ändrade mig och Moonshine kämpade på bra! hon gjorde sitt bästa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0