Wohooo!

Har varit på Bio med Jenny nu på kvällen! :D
Vi såg vallstreet, money never sleeps.
Den var faktiskt jättebra! :D
-
Vi har inte bara kollat bio utan hälsat på kändisvärlden oxååå!!
HAHA!
Först var Ola och spelade på Heron, sen stog vi på högsta våningen på Heron och så kollar jag åt vänster, och så står en kille och kollar på mig, vi kollar varndra rakt i ögonen och jag tänker "jagkänner verkligen igen honom" och så kollar jag ort och sen dit igen och då ser jag en till jag känner igen och då klicka det till i min hjärna, haha!
Det var Danny från EMD jag stirrade rakt in i ögonen på och Erik stog bredvid han och sen såg vi oxå tobias!
As ballt haha!
Fick en fin present av Jenny oxå, massa tack :D
Vi hade tänkt precis lika "jag brukar alltid köpa ngt till när jag är utomlands". :D
Hoppas ni har haft en lika härlig kväll som jag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0