skoola och planering!

Efter tävlingen igår, så träffade jag Några kompisar! :D
Sen var det bara hem och sova!
Idag är det måndag igen = SKOLA!
Var så himla trött de två sista lektionerna så ögonen höll på att ge upp, hjärnan oxå..
När jag kom hem Började jag fixa med alla bilder som togs igår och pluggade matte och rättskunskap!
Veckans planering:
Måndag: Skola, plugg
Tisdag: Skola, plugg jobba istället för Annelie och Rid för Emelie
Onsdag: skola, Rida
Torsdag: Tälta med skolan, rida
Fredag, bild projekt grej i skolan, Rida
Lördag: Plugga och vila upp mig
Söndag: Åka till stallet och heja på STHLM Laget i hoppning!  Inställt! Programridning klockan 16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0