ponnyhopp Allsvenskan omg 1 div 2, 5/9 2010 , Gladö

Som sagt igår var det tävling!
Det gick så GryyyymtSuperJäättteDuperAwesome!!!! :D
Barbie kändes underbar, både hon och jag älskade livet och det slutade med att vi gick nolla i grunden och även i omhoppningen!
-
Men något måste jag väl gjort bort mig?????
SJÄLVKLART!
En Sofie utan någon fail alls går ju inte!
-
Jag kom in på banan när det skulle vara omhoppning, taggade Barbie till tusen och så exploderade hon!
Hon bockade av mig och så en millisekund senare låg jag på marken och två millisekunder satt jag på hennes rygg igen och raceade för att hinna förbi startlinjen innan tiden började ticka utan att jag körde!
-
Kom ju iaf flefritt eftersom jag inte hade gått över startlinjen innan jag ramlade av! Great! :D
-
Kanske ska berätta något som gjorde dagen ännu bättre oxå........
Gladö Ridsällskap kom på 2:a plats utav 14 heeela lag!!!





Min snygga Avramling på bild, titta noga.... JAG LEEEER! HAHAHA


Sen måste jag bara säga till alla som jobbade att ni jobbade på grymt, och var hur duktiga som helst, och peppade oss som red till tuseeeeen!


Kommentarer
Postat av: Nibby

haha så jäkla snyggt sofie!

hahahah kolla mig i bakgrunden, snäll kompis som bara glor xD <333

2010-09-06 @ 20:26:20
URL: http://nibby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0