19/9 2010 ponnydressyr allsvenskan, omg 1 div 2

Idag var första omgångendressyr allsvenskan på Ekerö! (:
Kom till stallet halv 7 och åkte vid 10 i 7, lite panik eftersom vi var tvugna att hinna med färjan som gick kvart över 7 men vi hann, så det var skönt!
-
Första klassen L:C1

Hon var väldigt taggad och tittig under framridningen, hon kändes rätt bra och ändå ganska avlsappnad.
När vi kom in på banan blev det annat hon blev spänd, vilket gjorde att jag blev spänd. Så fick ingen bra känsla tyvärr, men hon gick iaf runt och gjorde det jag sa till henne liksom. Plus att hon fick titta av sig där inne inför nästa klass.
Slutade med 58,52 %
-
Andra klassen, L:B1, individuellt + lagklass

Väntan tills andra klassen blev lång för mig och Verona, vi stog i transporten och myste i hur många timmar som helst innan det blev dags att lasta ut och börja rida fram.
Jag märkte direkt att hon var trött men fortfarande taggad och nyfiken på allt!
-
Hon var hur fin som helst på framridningen avlsappnad och lyssnade på allt jag gjorde.
Så glad som jag vet inte avd gick vi in på banan och hon fortsatte vara rätt avslappnad och jag fick en jättehärlig känsla!
Allt kändes toppen förutom några små missar, t.ex fick jag avbrott i ena galoppen, jag drev för lite och hon orkade inte riktigt hålla igång.
Men jag blev grymt nöjd! :D
Vi kom nästan precis utanför placering typ, red på 60 %
-
Laget kom på 5:e plats utav 10 lag! :D
Framridning, fler bilder kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0