1/9 2010 dressyr

Jag är fortfarande sjuk, och har nästan blivit värre tror jag.. nu hostar jag som en tok oxå..
HATAR ATT VARA SJUK!
aja jag var duktig och pallrade mig till skolan iaf och självklart till stallet!
Red Finste V idag och hon var så himla fin!
Jobbade på jättebra ända från början,när vi hade ridit i nästan 40 minuter skulle vi rida skänkelvikningar och då orkade inte jag eller hon mer.
Då blev det inge bra alls men jag är så himla nöjd med resten av lektionen! :D
Ska starta henne den 19 september på Ekerö, två klasser, ena är lagklass i allsvenskan div 2 första omgången taggad! :D Ska bli så himla roligt!

Kommentarer
Postat av: Lina Renström

Åh roligt Kjellver :D <3

2010-09-02 @ 17:27:27
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0