Underbar kväll! :D

Hoppas ni har haft en lika härlig kväll som jag!
Först när jag kom hem pluggade jag natur, sen kom Karro hit och så gick vi igenom allt i naturkunskapen och det visade sig att vi har rätt bra koll på allt faktiskt! Känns bra!
När vi var klara var klockan redan 7 och jag bah panik för jag skulle träffa Andreas idag och plugga matte och spanska!
.
Jag bestämde att träffa Andreas lät roligast så vi gick ut med Sally i typ en timme och bara pratade massa, super mysigt! :D Det var alldeles för länge sedan vi träffades!
Andreas posen ^^
.
När jag kom hem tog jag tag i spanskan i en stund tills jag bestämde mig för att klockan var "försentförattfortsättapluggatiden".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0