Today

Godmorgon!
Jag har redan varit ute med Sally i regnet och Lina har åkt. Vi hade hur mysig kväll som helst!
Först kollade vi på "the last song", jag älskade den filmen, grymt bra!. och sorglig kunde nästan inte hålla tillbaka tårarna och jag brukar aldrig gråta till filmer!
.
Efter det började vi kolla på tonårsliv, vi hade för oss att den flmen var bra men alltså den var rätt skum haha!
.
Precis innan vi somnade så började vi prata om att sova, alltså hur det känns att sova och sånt, hahaha! det går typ att prata om hur länge som helst för man vet ju inte hur det känns och så, det var iaf skit kul! ^^,
.
Väldigt vacker bild som vi gjorde för några år sen ^^,
Idag är det första ponny cup dressyren, jag ska ha min finaste, roligt! (:

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ni filmade ingen annan i laget på stockholmscupen mot mälarhöjden??

2010-10-24 @ 19:48:16
URL: http://deannife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0