Sthlm cupen hoppning 10/10-10

Skulle ju haft Darma idag men nej så blev det inte istället fick jag Stella.
En häst som jag aldrig har ridit förut, kanske en enda gång för flera år sedan.
Hon är rätt dålig på att lyfta på fötterna, så antingen tar hon i allt vad hon har och hoppar hur högt över hindret som helst eller så river hon, ungefär så iaf.
Jag tog det som de kom och gjorde det så bra jag kunde, fick rama in henne till tusen för hon hade ingen lust alls att hoppa, inga vägringar fick vi iaf men vi rev tyvärr 2 hinder så slutade med 8 fel men jag är nöjd! (:
Laget vann!
Det var härligt! Dem vi tävlade mot var mälarhöjden.
.
(Blogg.se har ingen lust att ladda upp mina bilder just nu så försöker senare)

Kommentarer
Postat av: FRIDA VIKTORSSON - reining ryttare

Fina bilder i inlägget ovan, kunde inte kommentera där ;)

2010-10-11 @ 16:30:00
URL: http://fridaviktorssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0