min intressanta dag!

Tjaa!
TröttSofie har vi här!
Jag har precis gått igenom all naturkunskap och det känns som jag har rätt bra koll! Känns bra faktiskt! :D
Innan jag går och lägger mig så ska jag försöka plugga lite spanska oxå, sen kommer jag antagligen kollapsa för jag känner mig så jäkla sliten!
.
Ena sekunden är jag skit taggad på plugg andra sekunden vill jag bara gråta för jag inte förstår hur jag ska hinna allt. Men allt löser sig! Man måste försöka tänka positivt hela tiden!
.
Idag blev vi klara med vårat klagomål/önskemål om byte av mattelärare, nu är det bara att hoppas på det bästa!
.
Imorgon är det skoldag med naturkunskapsprov, sedan ska jag åka till stallet och efter det plugga spanska och matte som står på schemat!
Äntligen får jag åka till stallet! har inte varit där sedan.....i söndags! Schiiiitlänge sen ju!
Det var min intressanta dag! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0