LOOOOOOV! :D

Så jäkla grymt! Vila i en hel vecka!!!! :D
Om ett tag ska jag ner till Huddinge och träffa Tindra en ministund för att bara prata och äta glass, efter det blir det fredagshoppning! :D
.
Juste hade prov idag! Först specialidrott, det gick nog bra hoppas jag! Sen sista lektionen hade vi matte test, det ska vi nte prata om hur det gick x)
Jag Elias och Julia satt bredvid varandra och för varje fråga som kom så kollade vi på varandra och bah " fattar du?!!%&""#€?!"
Min miniräknare hatar mig för tillfället och har ingen lust att rita grafer så det gick ju inte så bra på den lilla detaljen heller.
lite flum sådär, men ajjaaa det löser sig jue! Allt löser sig ^^,
Btw, här är en bild på Neptune som jag red igår (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0