27 oktober.

Nu har jag bestämt mig för att inte plugga mer för ikväll är alldeles för trött och sliten så får inte in mer i min lilla hjärna känner jag. Provet i morgon får gå som det gör. Hoppas på det bästa (typlixxomassåbah Julia ^^,)!
.
I morgon är det danstävling i skolan, ingen från klassen ska tyvärr inte vara med, vi har ju inte kunnat hinna träna till det men nästa år då jävlar måste vi vara med, fett kul jue! :D
Dock kommer vi sluta vid 4 då och jag kommer få det stressigt till stallet men det löser sig + att det blir mindre pluggtid men aja, pallar tyvärr inte bry mig om den här veckans plugg.
Snaaart äre lov! Grymt skönt det ska bli!



Kommentarer
Postat av: Julia

Haha typliksombah! :D <3

2010-10-27 @ 21:22:54
URL: http://juliaairaksinen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vi MÅSTE va me nästa år! Vi ska göra bästa showdansen, å de ska jag se till! ;D

2010-10-27 @ 22:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0