Stockholms cup hoppning 14 november 2010!

Idag var det stockholmscup mot mälaröarna, jag red Atlanta och det gick så grymtsuperjättemega bra idag!
Han var så duktig! Vi red i ett lagom tempo nästan hela tiden, han hoppade bra på nästan alla hinder, han gjorde INGA dumheter och allt var bara toppen! :D Kändes verkligen helt underbart!
.
Resultat för laget:
Jag och Atlanta - felfritt!
Annelie och Philona - felfritt!
Morgan och Irma - Ute (avramling)
Lovina och Darma - 4 fel (rivning)
.
Trotts att vi slutade på 28 fel så vann vi! :D
Andra lagets ryttare som satt på Irma ramlade oxå av och dem fick fler rivningar än vi så dem lsutade på 32 fel, vilket gav vinst till Gladö! :D
Grymt bra jobbat! :D
.
Jag och Atlanta var närmast ideal tiden och tog guldet, wiiie :D Jag är så glad! :D
.
Filmer:
Framridning
Banhoppningen :)
Tack underbaraste Amanda som filmade! :D

Kommentarer
Postat av: Nibby

GRATTIS BIATCH ! :D <2333333333333333333333

2010-11-14 @ 19:43:33
URL: http://nibby.blogg.se/
Postat av: Julia

Du är så duktig min bebis! :D<3

2010-11-14 @ 20:01:21
URL: http://juliaairaksinen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska ni ha alla tävlingar inom stockholmscupen på gladö med gladöhästar?

2010-11-14 @ 23:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0