Maskeradhoppning!

Igår var det maskeradhoppning!
Hade fullt upp hela dagen så blev ingen uppdatering ;)
Jag hade Atlanta och min utklädsel blev inte som det egentligen var tänk men men istället klädde jag ut mig till Fredrik Kjellver, haha min brorsa! AWESOME x) Väldigt kreativt tycker jag faktiskt!
.
Han var VÄLDIGT lugn!
Framridningen gick bra, banan gick lite sådärr men ändå okej, vi fick bra språng på alla hinder och han rusade inte iväg efter hindrena (:
Dock fick vi en vägran då han inte hade någon lust alls att lyssna på mig till hinder nummer 2, först hade han lust att dra iväg och sen lyssnade han inte alls på min ytterskänkel och lyckades smita undan. Efter hinder nummer fyra hände något skumt och jag tappade iaf stigbyggeln men de går ju lika bra att rida utan ;)
Framhoppning! (:
Framhoppning (:
Banhoppningen!
Gå fram till 1 minut om ni inte orkar glo på när jag galopperar runt på en volt innan jag får starta (;

Kommentarer
Postat av: Emma Wahlström

Det ser jättekul ut! :D

2010-11-08 @ 00:40:42
URL: http://emmawahlstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0