Lilla bus ^^,

Idg när jag kom hem var min lilla älsklling så underbart söt, hahah!
Först var hon helt galen (som vanligt) och bara tyckte livet var toppen sen tappade mamma ett litet lock på golvet och då SPRANG hon dit och trampade på det.
.
Att trampa på lock var något jag lärde henne när jag körde klicker träning med henne, målet var att hon på komando skulle trampa eller så men vi kom aldrig så långt. Det var för flera år sedan jag lärde henne det och har inte gjort så på jättelänge och hon kommer fortfarande ihåg och det roliga är att hon tycker det är jätteroligt, haha! Hon blir stolt och jätteglad när hon springer fram och trampar på det!
Jag älskar min lilla Sally ^^,

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha vad söt hon är! ^^ <3

2010-11-10 @ 18:19:19
URL: http://juliaairaksinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0