I morgon!

I morgon ska jag på Globen!
Vi ska gå på morgonen och på kvällen och under dagen ska vi vara i anexet!
Är skit taggad, det kmr bli awesome, älskar globen, det är har blivit en tradition att åka dit varje år och kolla på horse show. Då får jag oxå julkänslan! häääärligt!
Längtar galet mycket till julafton!
.
Det är Stockholmscup i morgon oxå, eftersom jag är på globen kan jag inte följa med blev även tillfrågad att vara med som jag jääätegärna hade varit men tyvärr går det inte! Kommer tänka på er, och jag vill(läs ska) ha uppdatering!!!(Nina eller någon av er som är med eller kollar!) :D
Det är ju Gladös första borta match i Stockhomscupen hoppning liksom, Ha grymt roligt.... OCH NU JÄVLAR VINNER NI TJEJER!

Godnaaaattttt!

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

lite vakis så slappa ida^^ vad händer denna söndag? :)

2010-11-28 @ 13:47:25
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

Tack för att du varit med i veckans blogg hos mig.

Jag har nu lagt upp den första vinnaren för dagen - kankse är det du?



Om inte, så finns det två chanser kvar. Givetvis kommer även ny tävling uppinom kort inför nästa veckas vinnare.



På tal om vinnare har jag även en tävling just nu i sammarbete med SUMOpix.com - Missa inte den.



Ha en fortsatt trevlig måndag!



2010-11-29 @ 09:35:49
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0