Hopp clinic för Helena Jonsson 15 november

Förlåt jag sa fel tidigare att jag skulle på dressyr clinic, det var hopp clinic jag hade blandat ihop dagarna!
Clinicen var iaf väldigt intressant och det var roligt att de våra ridlärare hoppa! Det var Ida och Caddo som hoppade, Ida på sin häst Opal och Caddo på Darma. :)
Det pratades mycket om sitsen och tempot och rytmen, vilket jag alltid tycker är roligt attt lyssna på då jag tycker om att höra miljarder tusen gånger så det bankas in i hjärnan forever! ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha jag förstår att du tar fel på dagar och namn ^^ Med alla dem där namnen skulle jag ta fel på allting :D

2010-11-15 @ 21:29:44
URL: http://juliaairaksinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0