HJÄLP :O

Morgonagens plan!
I morgon har vi programdag, vilket innebär inga vanliga lektioner!
Skönt!
Istället ska vi ha en stor redovisning inom svenska och natur, ett arbete som är ihop slaget. Vi är en grupp som ska redovisa om filosofer under den hellenistiska tiden i ett talformat, efter en speciell dispositionmal för hur ett tal ska vara. Svårt!
Jag hatar muntliga redovisningar, jag blir så himla nervös så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Vi har redovisningen klockan 12.30 men ska ändå samlas i gruppen 8.30 för att plugga ända fram till 12.30! Är lite stolt över oss! (:
Hoppas verkligen det blir bra nu! Tagga till Sofie!
.
Nu måste jag gå och sova så jag blir pigg i morgon! (: Godnatt!♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Det löser sig! Det kommer gå bra gumman ^^ <3

2010-11-17 @ 23:00:37
URL: http://juliaairaksinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0