Helloo!

Godmorgon allihoppa! :D
Har inte mycket att skriva om! Kom med förslag? :D
.
Idag börjar jag halv 12, ska åka till skolan om en halvtimme men gick upp mycket tidigare än jag behövde för att plugga! Har en stor redovisning imorgon och måste förbereda mig inför den, herregud jag hatar redovisningar, så himla läskigt att stå framför folk och prata!
Tips på hur man minskar sin nervositet? ^^,
.
Idag går jag till skolan till 17.10, sen ska jag nog ta mig till stallet och kolla på dressyr clinic, väldigt nyttigt att kolla på, så man ser hur man bäst rider dressyr program och små grejer för att få högre poäng! Så vill verkligen ta mig dit! (:
Ha en bra dag!
Mkt vackra bilder! ^^,



Kommentarer
Postat av: Julia

Du kan ju alltid börja med dagens outfit? :D Det hade jag också tänkt att göra ^^

2010-11-17 @ 12:01:27
URL: http://juliaairaksinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0