Fredagsmys (;

Innan jag går och sover tänkte jag berätta min härliga kväll ^^,
Först åkte jag ut till stallet för våran grupp hade mockningen och fodringen på kvällen. Vi var suuuperjättemega snabba! ^^ Duktiga tjejer!
Sen åkte jag hem och fixade mig och sedan åkte jag och Karro på äventyr till trångsund! Där träffade vi Andreas och Elias och så kollade vi på "terror on elmstreet", efter allt krångel.
Vi hyrde en bluray men den hade ingen lust så då var Andreas och hans pappa underbara och åkte och bytte till en dvd istället och sen kunde vi kolla på filmen (;
Vi hade iaf en jättehärlig kväll och filmen var brabra (:

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad roligt ni har haft då ^^ själv har man suttit standad på en jävla ö och degat med morsan utan vänner ._.

2010-11-07 @ 18:14:37
URL: http://juliaairaksinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0