Fredagshoppning 12 november!

Igår blev ca en timme sena, en tjej i den andra gruppen ramlade av och ambulans behövde komma. det verkade ha gått bra med henne efter dem hade kollat henne så hon behövde iaf inte åka till sjukhuset.
.
Jag red Atlanta och han var faktiskt väldigt fin idag! Precis som igår(då jag red Verona) på dressyr lektionen så gick han bäst i början och i slutet av lektionen, det var såklart mitt fel för jag höll tillbaka hans galopp för mycket men på slutet förstod jag bättre hur jag skulle få han att verkligen gallopera utan att han sprang iväg, så det kändes jättebra! :D
Jag ska starta han i Sthlm cupen på söndag i hoppning, roooligt! jag är skiiit taggad! :D
Lille Atlanta och jag på hoppclinic i våras (:

Kommentarer
Postat av: Lina Renström

SV: Vad va det som hände? Vem på vilken häst ? :( <3

2010-11-14 @ 19:04:30
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0