4/11 2010 dressyr!

Åh idag fick jag min lilla pärla, äntligen! Har inte ridit henne på nästan 2 veckor!
Hon kändes jättefin idag!
Vi gjorde lite skänkelvikning på mittvolten, vid varje vändningspunkt skulle man kort och intensivt flytta undan ca 3 steg. Det gick bra fram till höger varv i traven då tyckte hon det var lite för jobbigt och svårt, men vi lyckades göra ågra bra flyttningar även där så jag är jättenöjd! (:
Vi tränade även lite mellantrav, fick till några bra och jag känner verkligen att det blir bättre och bättre! Snart kommer hon kunna mellantrav på riktigt ^^,
(Btw, det här är mitt första tidinställda inlägg! Måste ju testa om det funkar.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0