underbart rolig bildlektion!



Jag har nog aldrig haft så roligt på en bild lektion som idag, haha!
Helt underbart roligt var det!
Satt med Lindberg, Jenny och andreas och jobbade, Andreas ska göra moln i 3D på sin bild och ska smula frigolit och lima fast.
Så fort man andades eler rörde sig minsta lilla flög frigoliten iväg och ja vi lyckades rätt bra med att stöka ner och det var så jäklaa roligt! Massa annat vare som hände oxå och läraren blev lite galen på oss men det va så värt de! :D
Satt över en stund oxå men fick inte så mycket gjort då, för satt och prata med Lina, Linda och Tindra och andreas och några andra.
Hela vägen hem var minst lika flummig och jag lyckades slänga ur mig de mest korkade sakerna. Ni vill inte ens veta vad jag sa! X)

Nu ska jag vara duktig och få klart mitt teknik arbete! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0