Tråk dag.



Började klockan 9.00 idag, skönt med sovmorgon!
Men vi hade nationellt prov i fysik från klockan 9.00 - 11.45.
Sjukt lång tid!
Vi började med ett prov med vanliga frågor, jag skrev svar på allt men ah, det säger ju inte att jag skrev rätt, det var ganska svårt.
Sen fick vi rast en liten stund och sen skulle vi planera en laboration som vi ska utföra nångång. usch inte kul nånstans!
Nu är de iaf avklarat skönt!

När jag kom hem började jag dirket med hälsouppsatsen har skrivit nästan två sidor nu. Får se om jag orkar skriva mer idag men tror inte så, känner mig jätteseg och helt borta i huvudet.

På bilden jobbade jag faktiskt idag! Har haft lite svårt med de dem senaste gångerna, brist på idéer men idag körde jag på och hann väldigt mycket men nu känner jag oxå att de e väldigt bråttom så måste jobba på as mycket för att ens hinna klart!

Sofie.,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0