tjihoo! :D



Min ridlärare Ida som jag hoppar för ringde mig för en kvart sen och frågade om jag vill vara med och rida i morgon på hoppteorin som ska hållas i stallet! :D
Självklart vill jag det, hur roligt som helst men lite läskigt oxå såklart. (A)
Det börjar kl 19 om ni vill veta ! X)

Iaf så kommer jag antingen rida Atlanta (störst chans) annrs blir det Harry eller Quinteros (de två nya hästarna i stallet som jag inte har en anning om hur de är) Och om det inte blir någon av dem kommer det bli Stella.
Ovanligt har bara ridit Atalnta av de hästarna! Kanske Stella någon gång för hur länge sen som helt men ah.
Roligt kommer det iaf bli! :D


Kommentarer
Postat av: nina

är den ikväll? <3

sv: OM va har ! <333

2010-05-20 @ 07:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0