Tisdag 4 Maj



Jag har tappat bort min nyckel till mitt skåp i skolan så i morse när jag kom till skolan var jag tvungen att knippsa upp det med hjälp av vaktmästaren, haha *pinsamt*. Jag förstår inte hur jag kan tappa bort allt jag håller i ?! X)

Resten av dagen var väl ganska normal, hände inget speciellt. Slutade klockan 1 för att vi ska jobbahemma med våran talspråk uppsats, som jag inte ens har börjat på ?!
Jag ska ta tag i det men har inte varit speciellt taggad än...
När jag kom hem tog jag det lugnt ett tag och kollade tv och sådär, sen satte jag mig ute i solen och Började på hälsouppsatsen, den är mycket roligare att skriva en talspråk grejen.

När det såg ut att börja regna vilken sekund som helst gick jag in och slutade plugga istället kom Fredrik på ett gammalt korttrick som är grymt bra, så vi höll på och visade det för Sofie i.. hur länge som helst.
As roligt, jag älskar det tricket, haha!

När mamma kom hem gjorde vi mat och sen åkte vi och köpte lite godis till mig i morgon, då vi ska ha nationellt prov i fysik i 2,5 timmar, önska mig lycka till! kommer faila totalt änns de som, hoppas de tinte är så svårt!
När vi kom hem från affären tog jag med mig Sally ut på en mysig promenad i kvälls solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0