teorivecka



Ingen ridning idag då, jag hade glömt bort det tills jag pratade med min underbara Amanda som påminde mig, jag som var så taggad på att rida!
Det är teorivecka den här och jag tror även nästa vecka, de är ju roligt det oxå men vill såklart rida oxå!
I morgon är det clinic med Camilla Larsson som jobbar som equiterpeut, på torsdag är det ryttrens hjälper och hopp clinic.
Det är dem 3 jag har planerat att gå på (: ..



Kan berätta lite om min skoldag oxå.
har haft två nationella prov idag, först var det fysiknationellt laboration. Jag jobbade med olle och vi testade friktion och sen skulle man skriva en utvärdering enskilt. Det gick faktiskt bra!
Sen hade jag matte nationellt muntligt, jag ska inte skrämma er som inte har gjort det än men de var svårt. Eller egentligen var det inte så svårt men man fick väldigt kort tid på sig att räkna ut talen och sen skulle man prata om vad man hade kommit fram till och alla kom ju med olika svar så man blev helt förvirrad och läraren sa ingenting om något lixxom. Usch!
Hoppas på det bästa.

satt även kvar en halvtimme efter vi hade slutat på bilden, hann klart med en annan av alla bilder jag har i min bild. vi gör ju ett stor projekt, en jättestor bild som ska innehålla 3D m.m. Och jag har flera olika bilder i samma bild lixxom och jag har temat resor så kreativ är jag! X(

Tänkte ta en bild på hur min ser ut än så länge men glömde.

Fick bli en bild på ett körsbärsträd, blommorna har slagit ut nu och det är så underbart! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0