Søvangs Atlanta




Idag har jag ridit stallets högsta häst, haha! Han är ungefär 1.80 m!
Jag har aldrig suttit på en så stor häst förut så kände mig ganska liten upp på hans rygg.

I början var han helt galen i galoppen, jag kunde inte riktigt kontrollera honom, jag blev nästan lite rädd, jag har nog aldrig tidigare känt mig rädd uppe på hästryggen!
Jaja den känslan ade jag bara en liten stund till jag började få ordning på han lite mer.

De gick faktiskt väldigt bra när vi hoppade, jag fick kämpa vääldigt mycket och ibland fick lite konstiga hopp och han stack iväg lite och sådär men jag lyckades iaf ta konttrollen snabbt.
En riktigt cool häst! Han har verkligen stor kapacitet och skulle kunna gå långt! (:
Jag gillar han starkt!





Kommentarer
Postat av: Lizette Svensson

Hej Hej

Jag heter Lizette och det var vi som ägde Atlanta innan, rider du fortfarande kvar på ridskolan där han står? hur är det med honom? Jag hade varit jätte glad om du svarade då jag inte hört ett ord från ägarna sedan vi sålde honom.



MVH Lizette

2011-10-18 @ 00:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0