Studiedag



Vaknade upp klockan 11 idag och hade världens träningsvärken i benen!
de var från tävlingen igår, haha när jag hoppade av Barbie efter andra klassen skakade min ben hur mycket som helst!

Jaja ska inte berätta mer om det, ska berätta om min dag!

Det var tur att jag ens vaknade idag känner jag, är så sjukt trött!
Men iaf så tog jag mig upp och började segt göra mig i ordning.
Vid halv 1 började min resa mot haninge, haha!
Jag hittar att åka buss ända till handenterminalen men sen är jag helt lost.


Det gick iaf bra idag och jag kom rätt, jag skulle träffa Amanda och hon hade inte slutat än så hälsade på hennes skola.
Den var jättefin!
Var med på hennes sista lektion som var Sammhälle, de pratade om världsekonomi och sånt och jag har haft prov på de för några veckor sen så jag kunde det mesta, de va lite kul (A) .. Det blev inte lika kul när Amanda tyckte att jag skulle svara, haha.

Känner mig lite stolt att jag åkte till en skola och gick på lektion även fast jag var ledig! X)

När lektionen var slut så fick jag träffa med Anton och Jonas för första gången och vi gick och åt på någon grill i ett badhus och jag fick jättelust att bada! Det var ju så länge sen!

Efter att ha suttit där och haft det bra i ett tag så åkte jag och Amanda hem till henne en liten stund och sen tog vi bussen till stallet!



Red verona idag, Jag var väldigt späns i armarna och jag vet inte vad, och jag vet inte varför, och hon är ju så känslig mot det. Mot slutet blev det mycket bättre och jag fick en bra känsla, vi övade mellantrav och vi fick till det riktigt bra tycker jag, hon gjorde det jättebra och jag blev lite chockad att hon kunde de så bra! (:







Kommentarer
Postat av: Annelie

neej :( För den hade så lite minna kvar :(:( <3

2010-05-03 @ 21:43:38
URL: http://deannife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0