skoldagen



Haliihalåå :D

Snart klar med min balklänning nu! Kommer bli klar nästa vecka!
Har inte köpt skor till klänningen än?!! kanske hinner göra det i morgon.
Gjorde min ledaruppgift idag på idrottslektionen. Hade lektion för tjejerna, jag var tvungen att vara med och bli plågad av min jobbiga konditions lektion oxå för vi var så några där. varför planerade jag den för att den skulle bli jobbig?
Jo för jag hade tänkt att köra lite med mina kära vänner haha, men nej jag blev ägd och fick lida med dem!
haha!

Blev klar med min teknik uppgift idag och lämnade in uppsatsen, hoppas på att behålla mitt VG, hon sa att hon nästan var säker på att det skulle bli så. (:

Gick lite tidgare ifårn lektionen för att hinna till stallet! Ebba och Jessica sällskapade med mig när jag åt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0