Sista "riktiga" måndagen innan sommarlovet!



Tänkte bara skriva ett litet inlägg om min dag innan jag åker till stallet.
Hade sovmorgon till klockan 9, vi slapp ha SO , skönt!
Sen hade vi språk och vi gjorde inget annat än att få veta betygen, jag behåller mitt VG *andas ut*.
Efter det var de matte där fick jag veta att jag behåller mitt VG och troligen VG i fysik, kommer iaf inte sänka mig!
Vi hade ingen idrott idag så jag Jenny, Robert och Alex var på konstgräset och chillade.
Efter typ 40 minuter får vi veta att vi hade kunnat gå hem för man behöver inte gå till bilden om hon är säker på vad hon ska sätta för betyg?! Ingen hade ju sgat det till oss jätteirriterande.
Jaja jag skyndade mig så jag hann hem och äta lite. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0