Så skönt det kommer bli med lång helg!



Började skoldagen med fysikläxförhör, svarade på allt men vetju inte om de va rätt men hoppas på de.
Satt kvar i 2 timmar efter vi hade lsutat på bilden! Samanlagt jobbade jag med min bild  i 3 timmar!
jag hann lite mer med den men jag är fortfarande långt ifrån klar.

Jag hatar bild!

Kom hem ungefär vid halv 5 och nu har jag precis ätit middag, är ensam hemma för mamma åkte på kryssing till Åland med några kompisar. Tror iaf att fredrik kommer hem om en stund och såklart är min lilla älskling Sally hemma.

Min plan för ikväll är att bara vara hemma och chilla, tänkte snart gå ut en sväng med Sally och senare tänkte jag kolla på New moon ( jag vet att jag är efter med att kolla film).

Är det jag som saknar sommaren och mina underbara vänner ifrån sjöstjärnan?!
Saknar er så grymt mycket!





//Sofie

Kommentarer
Postat av: Lina Renström

SV: Ja :D :D :D <3

2010-05-12 @ 20:02:09
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: julia<3

saknar också den tiden! <3

2010-05-13 @ 11:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0