resursdag



God morgon!
Jag tänkte skriva dagens planering lite innan jag åker till skolan.
Vi har resursdag idag vilket innebär att vi ska jobba med saker vi inte är klara med som måste bli klara, alltså alla arbeten.
Man får komma till skolan när man vill och man behöver inte ens åka dit om man inte har lust men typ alla kommer vara där för vi har jättemycket vi inte hunnit klart!

Tänkte åka till skolan så jag kommer dit ungefär halv 9, då kommer jag gå dirket till blilden och sitta där tills jag är klar!
efter det får jag se vad klockan är men om jag hinner kommer jag jobba med SO arbete och försöka bli klar och om jag hinner ännu mer ska jag försöka bli klar med Fysik uppsatsen oxå.

Klockan 2-3 ska jag ha spanska nationellt läsförståelse, det kommer vara grymt svårt och jag kommer inte fatta något men då har jag det iaf gjort. 

Jag tror att jag kommer börja känna att det inte är så långt kvar till avslutningen idag eftersom man ska jiobba klart med så mycket man hinner! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0