Nyinköpta saker för dagen!



Som Jag skrev förut idag så har jag varit på lyckås med min pappa, han skulle köpa födelsedagspresent till mig, eller ah jag fick ju en mobil i födelsedags present men skulle få en ridhjälm oxå för han tycker att jag har kämpat så bra i skolan. (:
Iaf så åkte vi dit och jag stog och valde mellan "Charles Owen Weillington classic" och "Charles Owen Ayr8".
Jag hade jättesvårt att bestämma mig! Men till slut fick det bli ....

Charles Owen Ayr8!



Jag tyckte den var snygg och sticker ut lite. Jag har alltid haft neutrala hjälmar så tyckte det var dags för något nytt! (:

Men jag fick inte bara den,, fick ett par vita ridhanskar oxå, mina favoriter! (:

ett par sånna här, roeckl, vita




Och så köpte jag ett par sporrar(15mm) rundade och läderband till dem (:



Kommentarer
Postat av: Lina Renström

Åhh den hjälmen är så jävla snygg asså!!! Du valde helt klart rätt ;) <3

2010-05-26 @ 22:57:57
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0