mysig uteritt och Shopping



Började dagen med att åka till stallet och rida ut, det var assistent ridningem men typ ingen kom så det vara bara jag, Stina, Johanna och Gabriella.
Det var hur mysigt som helst! Vi red bort till stensätra och det är så otroligt fint och mysigt där! (:

Jag red Atlanta han tyckte det var jätteroligt och var väldigt pigg(som vanligt), när vi travade så galopperade ahn osv, men det gick iaf bra och det var ju helt underbart väder oxå! :D


Efter så åkte jag hem och duschade och sånt sen åkte jag och mamma till kungenskurva och skärholmen.
Först gick jag in på hööks(som jag egentligen inte gillar speciellt mycket), köpte hästgodis och silikonsnoddar.
Sen åkte vi och köpte lite småsaker på rusta och bytte en "låda" som man har dynor i.
I skärholmen köpte jag ett barskor till balen ifrån dinsko och så köpte jag en bikini och badshorts på Stadium. köpte en liten väska inne på gina tricot oxå (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0