min dag har varit väldigt irriterande..



Skulle ha redovisning idag om en grej men så skulle vi tydligen redvisa ngt annat än vi förberett oss på?!
Läraren var as dryg och typ tvingade oss att redvisa ngt vi inte kunde, i sista sekund sprang jag och Katrin och hittade några negativa menningar om de vi skulle redovisa sen sprang vi tillbaka och sa dem sa var vi klara.
Inte för att det gick bra men de andra grupperna sa inte så mycket mer, vi har en redovisning i morgon som är viktigare så hinner förbereda mig lite.

På svenskan gick jag och tjejerna ut med våran lärare och fick lära oss hur man använder en kompass, vi ska ha orientering på okänd mark på torsdag och jag är sjukt dålig på orientering men lite lättare med kompiass tror jag! (:

Nu ska jag äta, sen förbereda fysik redovisningen och ikväll blir det att jobba i stallet (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0