Lång, rolig helg, utan vila!



Jag har haft en jättehärlig helg men nu är jag jättetrött!

I lördags vaknade jag klockan 12.00 hur trött som helst!
Jag tog mig upp och skyndade mig iväg till stallet eftersom det har varit städhelg och så var det dagen före tävling dag så jag skulle sällskapa med mina vänner som skulle tävla!

Vi klockan 5 satt jag upp på den underbaraste ponnyn, Verona. :D
Skulle rida fram henne åt Stina för hon hade tight om tid, och de hade jag ju inget emot (; .. Jag red henne i ca 30 minuter och sedan red Stina henne i kanske 10 minuter.
Hon kändes jättefin och det gick jättebra, vi jobbade inte med något speciellt, lite rakriktining och att hon ska gå på ett rakt spår utan att vingla och så där (:...

Sen vid 6 åkte blev det lördagsmys hemma hos Nina! :D
Vi gjorde tacos  och vi var grymma, haha! Vi improviserade för visste inte hur man gör men de blev as gott haha! :D
Sen kollade vi på " The escape from Alcatraz", tror den hette så. Det är en verkligehtes baserad film med riktigt bra handling. Det handlar precis som namnet säger, några männ som ska rymma från fängelset Alcatraz och ingen har någonsin lyckats med det..
Sen gick vi och la oss och pratade och så där och ställde klockan på 05.30!

Bilden är på mig och Atlanta från i fredags (;



Kommentarer
Postat av: Nina

wihooo ! :D

2010-05-09 @ 20:31:12
URL: http://ninasmytologi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0