Haft en bra valborg?



Det var en helt vanlig dag i skolan.
Vi redovisade våran dans på gympan och vi fick VG! (:
Fick även tillbaka mitt styrketräningsprogram, som jag planerade för mig själv för ett tag sedan, det fick jag MVG på! Känns bra eftersom jag måste behålla mitt MVG i gympa. (:

Efter skolan Fick jag skjuts av Martin en bit och så hämtade jag Sally och så skyndade vi oss hem.
Åkte ner till Huddinge och Träffade  Bästaste Amanda. Vi åt på Donken och pratade. Mysigt!
Hon skulle oxå till stallet för att göra i ordning Tjavs, de ska tävla i lektions mästerskapet i dressyr.

Jag själv skulle ju till stallet för att rida.
Red Barbie, inte så oväntat eftersom vi ska tävla lektionsmästerskapet på söndag! (: Tagga!
Vi hade Cavaletti idag med lite hoppning, Det gick bra hon va jätteseg men det kändes helt okej och på slutet hoppade hon fint! (:

När jag kom hem ungefär vid 9 på kvällen så gick jag in till våra grannar, Pernilla och Johan, där min mamma var, jag åt middag där och sedan spelade vi familje geni.
Vi orkade inte gå till någon brasa eftersom jag kom hem så sent och det regnade ändå!
Det va jäätte roligt att spela familje geni, haha!
Vi satt från typ 10 på kvällen till 1 på natten, haha 3 tmmar!
Iaf så vann jag (H)
Mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0