Grattis farfar,73 år, saknar dej.



Ja som sagt direkt efter stallet åkte jag hem till farmor för att idag fyller min farfar år, vi åkte till hans begravningsplats s:t botvids. Hans sten är nog den finaste av alla, vi planterade massa fint och sa grattis.
Jag och min farfar var bästa vänner, det var det hemskaste som hade hänt mig han dog, jag var bara 5 år men jag minns fortfarande den hemska natten och tiden av oro och beskedet fick mig helt förkrossad.
Du kommer alltid finnas kvar i våra hjärtan och minnena med dig lever alltid kvar, jag ska aldrig glömma.
Har även ett ljus i mitt rum som jag tänder så ofta ja kan, det brinner för dej farfar. Jag saknar dej verkligen.

efter att jag hade firat hans födelsedag så åkte jag med mamma, hennes kompis Nina och hennes dotter till kista galleria verkligen ett jättefint centrum!
jag shoppade lite för kände verkligen att jag behövde få upp humöret och har inte gjort det på jättelänge!
kan nog lägga in lite bilder på det nyinköpta i morgon eller på söndag men köpte iaf en bh, några trosor, en tjocktröja, ett linne och en t-shirt.
tjocktröjan kostade bara 79 kr! hur billigt som helst (Y)

Och som jag skrev i det tidigare inlägget är jag nu hemma hos lina! har fått mycket gjort idag tycker jag ! (:
Vi hörs i morgon (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0