friluftsdag!



Hej hej har precis ätit efter en lång dag!

Började dagen med 2 timmars orientering! jag HATAR orientering mer än någonting annat!
Jag kan aldrig lära mig!
Jag sprang med Lina och Tindra och vi hittade totalt 3 kontroller utav 22! haha jag tycker vi va duktiga (;
vi gick vilkse när vi var inne i skogen och letade efter en kontroll och vi höll på att bli galna men tillslut träffade vi på Ebba, Anna och Martin mitt i skogen och dem visste hur man kom ut.

Sen har vi ju två kära vänner, Linnea och Katrin dem gick vilse totalt! De trodde att de var ungefär vid gömmaren men visste inte hur de skulle ta sig tillbaka, de gick in i skogen igen och gick tills dem tills lsut kom fram vid city gross i kungens kurva!! haha, de tog bussen tillbaka till huddinge centrum, jag tycker ni var duktigatjejer (;

Efter orienteringen åkte jag och Lina hem till henne och åt Lunch, väldigt roligt hade vi haha!
Tindra skulle oxå komma dit men hon var hur seg som helst så vi fantiserade om hur hon såg ut när hon cyklade och ja.. haha (:
Sen åkte vi till huddinge hallen för där skulle vi bada!
16 längder röstsimm, 4 längder rygg sim och livräddning stog på schemat (;
Det var as roligt (A).. ja jag älskar att bada finns inget bättre! (:


Kommentarer
Postat av: Annelie

hahahaha älskar att man alltid suger på orientering!! <3<3

2010-05-28 @ 15:54:53
URL: http://deannife.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hahahahah, ja duktiga är vi! :D

2010-05-29 @ 13:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0