Fredagshoppning med Chrille!



Tänkte skriva ett kort inlägg om hoppningen idag för Chrille innan jag somnar. 

Jag red Atlanta och Nina fick Quinteros! (: 
Det gick helt grymt bra idag! 
Han var lugnare än aldrig förr och lyssna jättebra på mig! 
Vi Gjorde ingen komplicerad övning utan vi skulle mest träna på att rida på bommen och inte hindret, eller hur jag ska förklara det. Och så övad vi på att driva framåt efter hindret och inte tänka så mycket på vilken galopp vi hade utan låta hästarna byta själva. 
Som sagt det gick jättebra och det var jätteroligt! 
Roligt att hoppa för Chrille, det var hur länge sen som helst! Vi ska göra det nästa vecka oxå (: 

Bilden är från hopp teorin förra torsdagen (:
  

Godnatt.,

Kommentarer
Postat av: Nina

wiiiii vi och vår storhästar :D<3

2010-05-29 @ 12:55:27
URL: http://ninagibbemarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0