Fick mycket gjort under dagen!



tjabbatjenahalåå! :D
Tänkte börja att skriva om min skoldag i det härinlägget sen kommer det ett inlägg om hoppclinicen! :D

gick till skolan med Jessica i morse, vi kom fram ungefär 20 i 9.
Jag började direkt med min bild och satt till jag blev klar klockan 11  ungerfär. Så ÄNTLIGEN är den hemska bilden klaaaar! :D
Tog ingen paus efter det utan körde på i samma tempo med att göra SO, efter en stund tog vi en kort lunchrast på max 20 minuter. Fortsatte med SO:n tills jag blev klar med den med! :D
Efter det satte jag mig med Lena och Anna och jobbade med Spanska tills klockan två, fick inte jättemycket gjrot för var så grymt trött!
Klockan 2 var det dags för nationellt prov i spanska läsförståelse för min del. Satt till klockan 3 och jag fattade absolut INGENTING, jag är helt seriös jag gissade på allt, jaja hoppas på G, haha! X)

Sen skyndade jag mig hem för att åka till stallet  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0