Dressyr allsvenskan omg 2 div 3, 30 maj 2010



dagens tävling var på gladö alltså hemma! (:
Så himla mysigt jag älskar hemma tävlingar! (:

Började dagen klockan fem kom till stallet halv 7 och jag red min första start lite innan 9. På framridningen var hon jättefin och inte alls spänd, annat var det på banan.
Hon blev jättespänd och allt annat än att jobba var spännande. Antingen var hon seg eller så började hon springa när jag försökte få igång bakbenen. slutade den klassen med 57.14%.

Andra klassen som var både individuell och allsvenskan klassen så red jag inte i laget utan bara individuellt.
Nu var hon hur fin som helst på framridningen, hon jobbade verkligen helt avslappnat och aah hade en underbar känsla, detsamma var det inne på banan inte precis lika bra sm framridningen men hon var riktigt fin och det var jätteroligt!
Den här kassen slutade vi på 60.37%.
Det var ju hennes andra tävling och andra rundan var nog den bästa vi gjort tillsammans så det var jätteroligt!

Lovina placerade sig som 5:a i andra klassen grattis! :D
Det gick bra för de andra oxå, Minna kom precis utanför placering i första klassen, i andra klassen blev sunny spänd . Lovina kom som sagt 5:a och i första klassen gick det oxå bra. Amanda och Tjavs kom precis utanför placering i första klassen och det även bra i andra klassen. Sarah på Caramelle gick det oxå bra för!

För mig själv att komma ihåg tänkte jag lät min pappa komma och kolla på tävlingen idag för första gången på ca 3-4 år. kändes faktiskt rätt bra.

Dagen var lång men hur mysig som helst fint väder nästan hela tiden!
Bilder kommer när jag har fått dem! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0