Dagen före



Efter klubb hoppningen så började jag fixa lite inför tävlingen som är i morgon.
Jag har väl berättat att jag,Annelie,Minna,Nathalie och Carro ska vara med i lektionsmästerskapet?
Om inte så ska vi iaf det och det är i morgon! :D

Packade mina saker och smörjde sadel och träns och borstade lite på Barbie, som jag ska starta.
Resten fixar vi i morgon, klassen kommer starta tidigast 14.30, därför fixar vi resten i morgon bitti.
Taggad! :D



Nina ska tävla Crest i morgon! i dressyr allsvenskan för storhäst, så roligt! Det komemr gå frymt för er med! (:
Nina skulle gentligen varit hemma hos mig just nu och sovit över men blev ju ändrade planer när hon fick veta det här tidigare idag!



När jag var klar med det jag skulle fixa åkte jag ändå inte hem, jag stannade för att jag tyckte jag kunde tagga Nina en stund och bara vara sällskap. Var så seg att jag inte ens orkade åka hem,haha!

Väntade oxå in Amanda och Sara Jeminen som har varit och tävlat lektionsmästerskapet i dresyr idag!
De hade gåttbra för dem!
I första klassen placeradesig Sara på 3:e plats och Amanda kom 5:a precis utanför placering! Grymt bra!
Andra klassen ko Sara precis utanför placering och Amanda likaså! (:
Jättebra jobbat!

Kommentarer
Postat av: nina

:D <3333

2010-05-03 @ 08:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0