20 skoldagar kvar.



Jag skrev precis det här inlägget men mitt inernet had e inte lust så måste jag skriva om..

Det är 20 skoldagar kvar och vi har hur mycket kvar i skolan som helst:

- Hälsouppsats
- Teknik uppsats
- SO uppsats
- Fysik uppsats
- Talspråk uppsats
- Fysik läxförhör
- ev. Fysik prov
- De nationella som är kvar

De är säkert mer men typ de där... Lärarna tror seriöst att mani nte vill annat än att sitta hemma och plugga?!
Idag lyckades jag hinna klart med hälso uppsatsen iaf, satt i några timmar och jag kommer hela tiden på mer saker man kan skriva om men tror jag är klar nu iaf.
Måste få minst VG på den här uppsatsen för att få behålla mitt betyg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0