veckans hiss och diss (;



haha, käns lite fel att skriva veckan dåliga och positiva saker men samtidigt rätt roligt, vad tycker ni om det? (:

Veckans roligaste nyhet var väl att vi fick veta att vi ska vara med på sundbys lokal tävling! Roligt oxå att jag ska starta både Virginia och Barbie, Virginia har aldrig varit ute på en tävling så vi vet inte hur hon reagerar och Barbie har jag inte ridit sen innan sommaren?! Roligt kmr det bli! :D


Veckans negativa då.. hmm.. jaa det kanske var att jag hade 3 långa timmars nationella prov i tisdags i engelska, det ämne jag nästan är sämst i. Och efter det så jobbade jag i mer än 6 timmar!  helt död efter det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0