Våffeldagen!



jaha, vanlig flummig dag i skolan (; .. Dagen började med att Lena och Malin åkte bil till skolan och när de åkte förbi mig och Tindra så frågar
Lenas mamma : Är det där hennes pojkvän?
Lena och Malin: nejnej, det är Tindra!
Lenas mamma: Neej inte hon utan den andra! (jag)
Lena och Malin: neej det är Sofie, hahahah!
Lenas mamma: Oj herrehuud säg inte det till henne!

Hahaha ja, jag ser alltså ut som är kille? tindras pojkvän från och med nu dårå x) hahaha!

Sista lektionen hade vi engelska och idag hade läraren riktig pms!
Lindberg kom typ 1 minut försent till lektionen och hade hittat ett par nycklar och fårgar hela klassen om det är någons och så är det charlies då får hon damp och skriker på Lindberg att han ska sätta sig ner och massa! Fett irriternade han hade inte gjort ngt utan var ju bara ssnäll! -.-

jaja ska inte irrtera mig på det längre... När jag kom hem gjorde jag inte så mkt men när mamma kom hem så skrev jag klart SO inlämningsuppgiften som ska lämnas i morgon.

Och som vanligt sitter jag och skriver i stallboken, alltså min almenacka och så ser jag att det är våffeldagen idag?! tahaa jag skyndar och ringer till mamma och säger att vi måste äta våfflor så good middag blev det! :D

Dagens låt :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0